სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ნუგზარი ბურჯალიანი
|
|
რაიონი
|
ცაგერი
|
|
სკოლა
|
სსიპ ცაგერის მუნიციპალიტეტის
სოფელ ორბელის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
სოფელო ორბელი
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
„გიყვარდეს სპორტი“
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოსწავლეები
მოიძიებენ მასალებს სპორტული ცხოვრების, ჯანმრთელობის და ჯანსაღი ცხოვრების მნიშვნელობის ,.გაინაწილებენ დავალებებს.პროექტი
ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში გამჭოლი კომპეტენციების, ჯგუფური მუშაობის უნარების განვითარებას. შეეცდებიაბ დაგეგმონ და
გაიაზრონ რისი მიღწევა შეიძლება ტექნოლოგიების გამოყენებით. მოიძიებენ მასალებს,
გაამზადებენ საპრეზენტაციო მასალებს, გააკეტებენ პრეზენტაციას, მოამზადებენ
გაზეთს და ალბომს.
|
||
საგანი
|
||
სპორტი
|
||
დონე/კლასი
|
||
მე–10 კლასის 5 მოსწავლე
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
4სასწავლო დღე
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
სპ.X-XII.5
. მოსწავლეს შეუძლია აქტიური
მონაწილეობა
მიიღოს საზოგადოებრივი ცხოვრების ყველა
სფეროში.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ჩართულია სხვადასხვა საზოგადოებრივ (გარემოს
დაცვის, ბავშვთა უფლებების დაცვის, ხანდაზმულებზე მზრუნველობის) გაერთიანებაში;
·
ინიციატივას იჩენს სასკოლო ან საუბნო, საზოგადოებრივად
სასარგებლო სპორტული ღონისძიებების
მოწყობა-ჩატარებაში;
·
გაგებით ეკიდება სხვების მიერ შეთავაზებულ იდეებს, ცდილობს
გამოთქვას საკუთარი მოსაზრება;
·
ასაკით უმცროსებს უხსნის სპორტული აქტივობის მნიშვნელობას
და მოუწოდებს მათ სპორტულ შეჯიბრებებში მონაწილეობისაკენ;
·
საჭიროების
შემთხვევაში აქტიურად ეხმარება მასწავლებელს სპორტული ღონისძიებების
ორგანიზაცია-ჩატარებაში;
·
ხალისით მონაწილეობს ფიზიკურ აქტივობებში შეზღუდული ფიზიკური
უნარის მქონე თანატოლებთან, სხვა სქესის, ეროვნების, აღმსარებლობის, უფროსი და
უმცროსი ასაკის პარტნიორებთან ერთად.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
შექმნიან
საიმფორმაციო ბროშურებს.
შექმნიან ტექსტ
მოამზადებენ ფიტო ალბომს.
ფწარმოადგენენ
პრეზენტაციებს.
გააკეთებენ
ურთიერთშეფასებას, თვითშეფასებას.
მოსწავლეებს
განუვითარდებათ:
1,პრეზენტაციის უნარი
2. კომუნიკაციის
,თანამშრომლობის უნარი
3. ინფორმაციის
მოზიები ს უნარი
4. აქტიური
მოქმედების უნარი.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
1–ზოგადი კითხვა
|
Ø
გიყვარს სპორტი?
|
|
2–თემატური კითხვები
|
Ø როგორ ვიცხოვროთ ჯანმრთელი ცხოვრების
წესით
Ø რა იმნიშვნელობა აქვს სპორტს ადამიანების
ცხოვრებაში?
Ø რომელი სახეობა გიყვართ?
|
|
3–შინაარსობრივი კითხვები
|
რა როლი აქვს
სპორტს ჩვენს ცხოვრებაში?
რატომ გიყვარს
სპორტი
რომ არა სპორტი
|
|
შეფასების გეგმა
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
კითხვარის საშუალებით
დავადგენ მოსწავლეთა მზაობას პროექტისადმი, რამდენად აქვთ გაცნობიერებული
პროექტის იდეა ამოცანები.
პროექტის შეფასება
შეჯამებისათის. მოსწავლეები აკეთებენ მოკლე პრეზენტაციებს. დაკვირვების ჩეკლისტებითა და შფასების
რუბრიკებით მიღებული შდეგები გამოდგება კვლევის ჩასატარებლად , მომდევნო სამუშოს
დასაგეგმად.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
წინარე ცოდნის
შემოწმება
კომპიუტერთან
მუშაობის უნარჩვევები
პრეზენტაციის
მომზადება
მედია წიგნიერება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
პირველი დღე;
პროექტის დაწყებამდე მოსწავლეებს გავაცნობ
შეკრების მიზეზს.შემთხვევითი შერჩევით გზით შექმნილ ჯგუფე ზე განაწილდება
დავალებები.
მოსწავლეთათვის
პროექტის წარდგენა. შესასრულებელი აქტივობებისადმი განწყობის შექმნა ზოგადი
თემატური და შინაარსობრივი კითხვარის გამიყენებით გაიაზრებენ პროექტის შინაარსს, რა სახის
სამუშაოს შესრულება მოუწევს დაამზადებენ ბუკლეტებს. იმუშავებენ ჯგუფურად.
მეორე, მესამე,
მეოთხე დღე:
მოსწავლეები იმუშავებენ ტექსტების და
ფოტომასალის მოძიებაზე. ასევე ჩავატარებთ
შეჯიბრს,რომელიც ბავსჰვებს გაუღვივებს ინტერესს და სიყვარულს სპორტისადმი
მეხუთე დღე:
მოსწავლეები ერთმანეთს გაცნობენ
ჩანაწერებს. აკეთებენ შედეგებს,
ერთმანეთს უზიარებენ პროექტის
მუშაობაში მიღებულ გამოცდილებას. რა ასწავლა პროექტმა, წარმოადგინონ ფოტო
მასალის კოლაჟი პროექტის პრეზენტაცია, შეჯამება ,შეფასება
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
სპეციალური საჭიროებები
|
მისთვის შესაფერის აქტივობებს შევარჩევ
მიზნობრივად.
|
|
არაინგლისურენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის
სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
მოვიძიებ მისთვის
შესაბამის ენაზე საჭირო მასალებს ინტერნეტ სივრცეში და მივაწვდი
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
შევარჩიეთ რთული
დავალებები, სიღრმისეული კვლევა, მოკვლევა მსწავლელის მიერ არჩეულ თემაზე,
|
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა |
||
ü
ფოტოკამერა
ü
კომპიუტერი
(ები)
ü
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ü
ინტერნეტკავშირი
|
ü
ლაზერული დისკი
ü
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
ü
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
სხვა
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა
|
||
ü
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ü
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ü
ფოტო/სურათების დამუშავება
ü
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ü
ვებგვერდის შექმნა
ü
ვორდის პროგრამა
სხვა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
სახელმძღვანელოები,
სასწავლო გზამკვლევები, ,ენციკლოპედიები
|
ინვენტარი/მასალები
|
ვიდეოკამერა,პროექტორი,
კომპიურერი
|
ინტერნეტრესურსები
|
http://www.mkurnali.ge/profilaqtika2/2432-ckhovrebis-jansaghi-tsesi-arsi-da-principebi.html
|
სხვა რესურსები
|
მოსწავლეები, მასწავლებლები, მშობლები
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий